Sunday, November 20, 2011

Sumbangan Sempena PRIMA



Alhamdulillah..
Alhamdulillah..
Allhamdulillah..

Assalamualaikum wbt khas saya ditujukan buat pembaca sekalian..bersyukur kehadrat Ilahi dengan InayahNya masih berada dalam nikmat Iman dan Islam yang tidak terhingga nilainya..Salam dan selawat ke atas Junjungan Nabi Muhammad SAW..

Alhamdulillah, kali ni saya berpeluang untuk post something dekat entri..entri kali lebih berkisar tentang program yang bakal saya dan perwakilan mahasiswa kolej kediaman 3 jalankan tidak lama lagi..insyaALLAH, biiznillah, Perwakilan Mahasiswa Kolej Kediaman 3 (PeKa 3) Universiti Malaysia Pahang dengan kerjasama Student Affairs and Alumni Department (SAffAD) dan Majlis Pengetua akan mengadakan Program Jelajah Masyarakat Pribumi Malaysia (PriMa)..program ni akan dijalankan pada 2-4 Disember 2011..

Jadi kami dari PeKa 3 UMP mengharapkan sumbangan ikhlas tuan/puan/encik/cik  bagi menjayakan lagi program kami kali ni..Antara sumbangannya adalah :

- BUKU
- DUIT
- PAKAIAN TERPAKAI
- PERALATAN TULIS
-BEKAS MAKANAN 
(tupperware)
dan sebagainya


Butiran untuk sumbangan :

Tempat : Bilik Gerakan Perwakilan  Mahasiswa Kolej Kediaman 3 ,UMP
Tarikh : 18 Nov 2011 - 1 dis 2011
Masa : 10 am - 11.30 pm

Jika berminat untuk memberikan sumbangan atau untuk meyumbangkan barang-barang anda melalui post, bolehlah terus mengahantar kepada :

NORHASLINDA BT. HAMIDON,
BLOK C1 GF 04 KOLEJ KEDIAMAN 3,
UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG,
26300 KUANTAN
PAHANG DARUL MAKMUR.


Jika terdapat sebarang kemusykilan/pertanyaan, bolehlah terus menghubungi :

1. Cik Norhaslinda Binti Hamidon : 013-4659578
2. Muhammad Zahid Bin Nazaruddin : 014-2329579

Sumbangan dan sokongan anda terhadap program ini amatlah kami hargai, dan kami dahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih.










1 comment:

Kawan-kawanku

Puteraku

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Engagement

Daisypath Anniversary tickers

Doa Rabitah

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui bahawa hati-hati ini, telah berhimpun di atas dasar kecintaan terhadapmu, bertemu di atas ketaatan kepada-Mu dan bersatu bagi memikul beban dakwah-Mu, hati-hati ini telah mengikat persetiaan untuk menolong meninggikan syariat-Mu.

Oleh itu Ya Allah, Engkau perkukuhkan ikatannya dan Engkau kekalkan kemesraan hati-hati ini, tunjukilah hati-hati ini akan jalan yang sebenar, serta penuhkanlah hati-hati ini dengan cahaya Rabbani-Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati dengan limpahan keimanan serta keindahan tawakkal kepada-Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan makrifat (pengenalan yang sebenarnya) tentang-Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada dalam perjuangan agama-Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik pelindung dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah doa kami."