Monday, November 16, 2009

Selesai sudah...

Assalamualaikum pada para pembaca yang setia..hari ni aku rasa gembira sangat..exam dah habis..wah bestnye..dan malam ni aku balik kg..rasa sangat lama nk tgu saat ni..rasa cam 2 minggu sblum nie lma sangat..x sabar rasanya nk jumpa mak..ayah..adik2 dan kwan2..rasa rindu tahap maksimum dekat famili..hanya Allah saja yang tahu..rasa x sabar nk gaduh ngan adik2 aku..haha..best gaduh ngan adik nie especially hapiz..selalunya kalau gaduh ngan dia msti pasal tv..haha..last2 trpaksa mngalah juga..ye la..aku kan kakak..tahun nie kak ngah ambil SPM..so mybe dia busy la nk bca buku..ye la..dia msti byak nk kena baca..dia nie special case sikit..org ambil SPM time form 5 tp dia ambil SPM msa dh college pula..kecian dia..skolah agama ni lain sikit..so x boleh la nk gngu dia sangat..xpa2 hope dia berjaya tmpuhi exam nie..esok dlam pkul 8 sampai rumah then Azirah(my best frenz) ajak g jalan2 pulak..wah mmg dahsyat la..bru jea smpai rumah then keluar pulak nk g jlan2..insyaAllah kitaorg mybe g rumah wani(kwan skola menengah)..lmanya x jumpa wani..dh setahun kot..semua busy jea..mcm mana nk jumpa..mybe ari khamis nie aku g skolah pulak..lwat cikgu2 yg dh byak berkorban tenaga untuk aku dan kwan2..insyaAllah..harap2 cuti ni aku isi dengan perkara yang berfaedah..tmbah ilmu dlam masakan..ilmu agama..tlong mak and ayah aku buat pa yang patut..dan x sabar nak balik terengganu..nak lawat nenek yang sakit..then my aunt kahwin(achik)..rasa x sabar nk tgok dia berbahagia..dh bnyak dugaan dia kena tempuh dan dah banyak air mata dah keluar..aku berharap sangat dia berbahagia dengan bakal suami dia..lagi satu x sabar rasanya nak jumpa anak kak TE(sepupu aku)..ye la..dia merupakan sepupu aku yg first dapat anak..kitaorg sbagai cousin rasa gembira sangat..skurang kurangnya aku dh jd mak cik walaupun tu anak cousin..hehe..

okla..stakat ni jea kot coretan aku..nanti sambung pulak..nak packing barang pulak..hehe..

No comments:

Post a Comment

Kawan-kawanku

Puteraku

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Engagement

Daisypath Anniversary tickers

Doa Rabitah

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui bahawa hati-hati ini, telah berhimpun di atas dasar kecintaan terhadapmu, bertemu di atas ketaatan kepada-Mu dan bersatu bagi memikul beban dakwah-Mu, hati-hati ini telah mengikat persetiaan untuk menolong meninggikan syariat-Mu.

Oleh itu Ya Allah, Engkau perkukuhkan ikatannya dan Engkau kekalkan kemesraan hati-hati ini, tunjukilah hati-hati ini akan jalan yang sebenar, serta penuhkanlah hati-hati ini dengan cahaya Rabbani-Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati dengan limpahan keimanan serta keindahan tawakkal kepada-Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan makrifat (pengenalan yang sebenarnya) tentang-Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada dalam perjuangan agama-Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik pelindung dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah doa kami."