Thursday, October 6, 2011

Syukran Jazilan :)



Alhamdulillah...

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat para pembaca yang setia..Alhamdulillah, masih diberi ruang untuk menulis..Terima kasih Ya ALLAH..

Nothing special pun...cuma saya nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR buat kembarku, Norhaslinda Bt. Hamidon..semoga ukhuwah fillah ini berkekalan hingga ke akhir hayat..insyaALLAH..kami bukanlah kembar sedarah sedaging tapi diberi gelaran ni oleh sahabat2..maybe banyak kot persamaan kami hingga menyebabkan semua orang memberi kami gelaran kembar..

Sempena dengan KEMPEN BANTERAS VANDALISME DAN ANTI MEROKOK yang dianjurkan oleh Intitusi Kefeloan dan Perwakilan Mahasiswa Kolej Kediaman, aku bertanding bagi acara poster..aku masih lagi dalam proses belajar..dan aku belajar membuat poster dari sahabat baikku SARAH..terima kasih sahabat kerana mengajarku satu ilmu yang baru..insyaALLAH akanku manfaatkan segala curahan ilmu yang disampaikan untuk ISLAM, agama tercinta..seperti sabda rasulullah dalam hadisnya "SAMPAIKALAH DARIKU WALAU SEPOTONG AYAT"..syukran ya ukhti..


Semoga kempen ini dengan izin ALLAH, berlangsung dengan jayanya..insyaALLAH..

6 comments:

  1. Subhanallah.. x tlg hape pon,..sama2 blaja kn..
    Btw,. the poster is TERBAEK!!! Like it! Radhiah dh pndai design~
    Semoga sentiasa dirahmati ALLAH SWT,. ^_^

    ReplyDelete
  2. cntik la kak neiji...nak bljar gak..^^....

    ReplyDelete
  3. syukran kak conan..meh la bilik kalo nak blaja :)

    ReplyDelete
  4. Your investing into this wonderful blog. Please do follow/comment on my blog. Stay blessed and keep up the good work, see my new article on gold investing online. MashAllah lovely ...

    ReplyDelete

Kawan-kawanku

Puteraku

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Engagement

Daisypath Anniversary tickers

Doa Rabitah

“Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui bahawa hati-hati ini, telah berhimpun di atas dasar kecintaan terhadapmu, bertemu di atas ketaatan kepada-Mu dan bersatu bagi memikul beban dakwah-Mu, hati-hati ini telah mengikat persetiaan untuk menolong meninggikan syariat-Mu.

Oleh itu Ya Allah, Engkau perkukuhkan ikatannya dan Engkau kekalkan kemesraan hati-hati ini, tunjukilah hati-hati ini akan jalan yang sebenar, serta penuhkanlah hati-hati ini dengan cahaya Rabbani-Mu yang tidak kunjung malap, lapangkanlah hati-hati dengan limpahan keimanan serta keindahan tawakkal kepada-Mu, hidup suburkanlah hati-hati ini dengan makrifat (pengenalan yang sebenarnya) tentang-Mu. (Jika Engkau takdirkan kami mati) maka matikanlah hati-hati ini sebagai para syuhada dalam perjuangan agama-Mu.

Sesungguhnya Engkau sebaik-baik pelindung dan sebaik-baik penolong. Ya Allah perkenankanlah doa kami."